بسم الله الرحمن الرحیم این وبلاگ توسط گروهی از دبیران عربی شهر تهران جهت تبادل نظر در زمینه زبان عربی و کیفیت بخشی به تدریس این زبان در سطح دوره راهنمایی و متوسطه و پیش دانشگاهی ایجاد گردیده است . خوشحال خواهیم شد اگر ما را با نظرات خود یاری فرمائید .جهت درج نظرات خود در صفحه اصلی مطلب مورد نظر را به آدرس الکترونیکی زیر ارسال فرمائید. arabtehran@yahoo.com